رابطه جنسي در دوران دوستي دختران و پسران

شنبه 21 آبان 1390

بر اساس نتايج يك پژوهش كه در شمال شهر تهران انجام شده است اكثر دختران طي ۲ سال اول رابطه خود باجنس مخالف، درگير روابط جنسي مي شوند.

1177 رابطه جنسي در دوران دوستي دختران و پسران

جهان: اكثر قريب به اتفاق دختراني كه رابطه دوستي طولاني مدت با پسران دارند در آغاز رابطه دوستي علي رغم تصورشان درگير روابط جنسي خواسته يا عمدتا ناخواسته مي شوند.

بر اساس نتايج يك پژوهش كه در شمال شهر تهران انجام شده است اكثر دختران طي ۲ سال اول رابطه خود باجنس مخالف، درگير روابط جنسي مي شوند.

اين در حالي است كه تقريبا همه دختران مورد مطالعه در ابتداي برقراري رابطه دوستي تصور مي كرده اند كه از درگيري جنسي مصون بوده، مهارت و قدرت كافي را در كنترل و هدايت روابط و دوستي دارند.

در بخش ديگري از اين مطالعه آمده است اكثر قريب به اتفاق آنها در آغاز روابط دوستي با پسران بر اين باور بودند كه آنها خيلي زرنگ تر از آن هستند كه دوستشان بتواند از آنها سوء استفاده جنسي كند.

در بخش تحليلي اين پژوهش يكي از علل درگير شدن دختران در روابط جنسي برداشت نادرست آنها از روابط دوستي با پسران عنوان شده است.به عنوان مثال انگيزه و هدف اكثر دختران از برقراري رابطه دوستي با جنس مخالف جلب حمايت و عاطفه گزارش شده است،در حالي كه در پسران، برقراري روابط جنسي انگيزه و هدف اصلي رابطه دوستي بوده است.



بؤلوم : یازار : ๑۩۞۩๑ sh@hry@r๑۩۞۩๑ 28 باخیش


 

بلاگا گؤره

    من شهريار18ساله هستم...

    عاشق كار گروهي و ورزش هايي مثل كشتي كج

    فوتبال..شنا...و هر ورزشي كه باشه دوست دارم و هر كي هم

    به وبلاگم مياد نظر يادش نره و اگر خواستيد منو لينك كنيد به

    من خبربديد تا من هم لينكتان كنم در ضمن منو با نام آنا يوردوم مغان

    لينك كنيد...


سایغاج


ایمکان لار